Sinopsis Bab 33

Sinopsis Bab 33, ms _________

Kak Mimah dan _______ datang ke kampung untuk menyelesaikan masalah keluarga _____.  Che Jah datang mengadu kepada Kak Mimah tentang masalahnya yang sudah bertahun-tahun dianiaya.  Kak Mimah memberi panduan tentang perkara yang perlu dilakukan oleh Che Jah tetapi masalahnya Che Jah enggan bercerai dengan Seman.

Lili mencadangkan agar ___________ dibawa ke pusat pemulihan akidah walaupun kosnya sangat tinggi.  Kak Mimah bersetuju dan boleh membantu dari segi kosnya tetapi laporan polis mesti dibuat terlebih dahulu.

Akhirnya Che Jah berjaya dipujuk dan menyedari bahawa selama ini dia sangat menderita.  Kubah yang dilarikan itu adalah perbuatan ______nya.  Manakala Haziq dan Rafiq juga akan dibantu memandangkan persekolahan mereka terbengkalai.

Che Jah dibawa ke balai polis untuk membuat laporan.  Suami Che Jah diserahkan kepada polis setelah ditangkap oleh orang kampung.  Lili, Geetha, Kak Bibah dan dua orang lelaki mengawal Haziq dan Rafiq di rumah datuk.

Rafiq muncul secara tiba-tiba mengejutkan mereka tetapi akhirnya tumbang di tengan rumah.  Di luar rumah, kedengaran teriakan sekumpulan pemuda yang membawa sepanduk dan melaung-laungkan bahawa Haji __________ pengkhianat bangsa.